Gaudeix del mar i descobreix un espai natural privilegiat a la mar d’Amunt.
Amb nosaltres podràs sortir a nedar durant tot l’any.
A l’hivern (període de novembre a maig) cada diumenge al matí, tots els socis/es gaudeixen de les sortides en algunes de les nostres platges.
A l’estiu el grup Tintoreres és més actiu i a través de les xarxes socials organitza nedades els diferents dies de la setmana entre els socis/es del club.
A més a més el club realitza dinamitzacions a les vies braves de Llançà, Colera i el Port de la Selva dimecres a les 19:00 h. Aquestes dinamitzacions estan obertes a tothom, per tal de gaudir nedant amb tots i totes nosaltres.
/// Què cal portar: banyador, ulleres, gorro, boia i neoprè (qui ho necessiti).
Nedar sí, però amb seguretat
No nedeu mai sols
Feu ús de les vies braves sempre que us sigui possible
Utilitzeu la boia per a fer-vos visibles
Utilitzeu casquets de bany de colors vius
Informeu de la ruta que teniu pensat fer als companys
Informeu-vos de la meteorologia i l’estat de la mar abans de nedar
Alimenteu-vos bé abans de sortir a nedar
Per als novells:
Deixeu-vos aconsellar
No tingueu pressa
Informeu als més experts de les sensacions durant la nedada
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.